Миколаївська ЗОШ № 16 Вівторок, 25.07.2017, 19:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів

Міністерство освіти і науки надсилає Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання  навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів, що додаються.

Просимо довести до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів, учителів початкових класів.

Заступник Міністра       Б. М. Жебровський


Особливості вивчення навчальних предметів у 1 класі.

/osoblivosti_vivchennja_navchalnikh_predmetiv_u_1.doc

Особливості оцінювання навчальних досягнень першокласників

/osoblivosti_ocinjuvannja_navchalnikh_dosjagnen_uch.doc

Орієнтовне календарно-тематичне планування

Календарно-тематичне планування за букварем Вашуленко

Календарно-тематичне планування за букварем Захарійчук

Календарно-тематичне планування з математики за підручником Богдановича

Календарно-тематичне планування з математики за підручником Рівкінда

Календарно-тематичне планування з природознавства

Календарно-тематичне планування з трудового навчання

Календарно-тематичне планування з основ здоров'я

Календарно-тематичне планування з основ здоров'я

Тематика роботи з книжкою та розвитку мовлення у 1 класі

/planuvannja.doc

Орієнтовне календарно – тематичне планування уроків з фізичної культури (1 клас)

За програмою «Фізична культура» для загальноосвітніх навчальних закладів, 1-4 класи (авт.: Т.Ю. Круцевич, В.М. Єрмолова,  Л.І. Іванова, О.Д. Кравчикова, Г.Г. Смоліус) завантажити

Методичні рекомендації щодо роботи за новим «Букварем» авторів Захарійчук М. Д., Науменко В. О.

/metodichni_rekomendaciji_shhodo_roboti_za_novim.doc

Вчителю слід знати:


У 1 класі назви навчальних предметів пишемо так:

Українська мова Навчання грамоти
Російська мова
Іноземна мова (англійська)
Математика
Природознавство
Основи здоров'я
Фізична культура
Трудове навчання
Образотворче мистецтво
Музичне мистецтво

- Як розподілити 7 годин з української мови у 1 класі:
на одному тижні 7-му годину можна використати на роботу з дитячою книжкою (20 хв), решту часу - на закріплення навичок читання. На наступному - на розвиток зв'язного мовлення і закріплення навичок письма;
-
У 1 та в 2 класах зошити підписує вчитель. Приклад:
Зошит
з української мови
учня (учениці) 1-А класу
школи №1
м. Миколаєва
Тарнавського Дениса

Виправлення (закреслення та поновлення) написаного учень повинен робити ручкою, а не олівцем.
- У журналі 1-2 класів на лівій сторінці раз на місяць з математики і української мови записуємо слово "Зошит" (Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 №423);
- В календарному плані слід  писати тему контрольної роботи з математики. Наприклад: Контрольна робота "Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток";
- Бажано, за рекомендацією НМЦ м.Миколаєва
у поурочному плануванні (1клас) вказувати до кожного уроку державні вимоги до учнів;
-На предметних сторінках журналів 1-2 класів треба писати ліворуч І семестр (ІІ семестр)! Стовпчика для запису Скоригована не залишати!!!

Скарбничка вчителя перших класів

http://zavuch.at.ua/load/novi_standarti_nova_shkola/novi_standarti_nova_shkola/skarbnichka_vchitelja_5_klasu/40-1-0-241

Період навчання дитини в першому класі особливо важливий, адже в цьому віці з ігрової діяльності поступово формується діяльність навчальна. Вона вимагає від першокласників не лише значного розумового напруження, а й значної фізичної витривалості, вольових зусиль. Тому створення сприятливого середовища для адаптації дітей до систематичного шкільного навчання забезпечуватиме їм подальший благополучний розвиток, успішне навчання та виховання.
Пропонуємо вашій увазі матеріали науково-методичного семінару в дистанційному форматі «Створення сприятливих умов для навчання першокласників у школі». сайту http://ippo.org.ua
Програма семінару
О.Кочерга. Індикатори успішної адаптації першокласника до школи
Л.Кравчук. Якщо у вашій сім'ї першокласник
О.Полякова. Ігрова діяльність як засіб успішної адаптації першокласників до умов навчання у школі
О.Кепканова. Готовність дитини до школи: складові успішного навчання
Створення вчителем комфортних умов для адаптації першокласників до навчання у школі
І.Гончарук. Створення сприятливих умов для навчання першокласників у школі
 
Пошук

Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017Створити безкоштовний сайт на uCoz